Sori Deezmo, tämä vastaus saattoi vähän kestää kun oltiin purjehtimassa ja muutenki oon ollu aika laiska tän blogin kanssa. Mutta kuitenkin. Vastaan haasteeseen. Tuo haasteselitys on kopioitu sulta, sori, en jaksanu selittää omin sanoin. :)

Deezmo (http://deezmo.vuodatus.net) haastoi mielenkiintoiseen leikkiin. Haastettujen on kerrottava 7 faktaa tai tapaa itsestään ja haastaa seuraavat 7 peliin mukaan, sekä jätettävä kommenttia haastettujen blogeihin, jotta he tietävät osallistua. Myös pelin säännöt mukaan omaan postaukseen!

1. Olen koukussa matopeliin
2. Rakastan laulamista ja kirjoittamissa ja olen niissä myös (kuulemma) hyvä.
3. Olen ollut pakkomielteinen sivujentekijä, nyt se kausi on mennyt (onneksi) ohi.
4. Kuulun Pollux-hevoskirjakerhoon
5. Mulla menee hermot, kun yritän ettiä vuodatus.net:istä tällasia "personalblogeja" mutta löytyy pelkkiä askartelu-, käsityö- ja ruokablogeja (nyyh).
6. Olen myös hulluna lukemiseen, vaikken olekaan siinä niin nopea kuin mitä väitän (tai olen väittänyt).
7. Pureskelen kynsiäni. Yritän päästä siitä eroon pahanmakuisella kynsilakalla. Toimii ainakin osittain.

Okei... Nyt tuli paha. Kun ei ole pahemmin muita kavereita, joilla olisi blogi. -.- Haastoin nyt Tytzyn (http://tytzy.vuodatus.net).

Argh, oli vaikee löytää ketään kenet haastaa, kun jos menee vuodatus.net:in etusivulle ja vilkuilee vähän niitä uusimpia kirjotuksia, nii löytää oikeesti vaan jtn. askartelu-, käsityö- ja ruokablogeja. Jne. Rasittavaa.

Ansku ------- 19

PS. Jos kiinnostaa, nii kannattaa käydä osoitteessa salakuuntelua.fi. Hauskoja keskusteluja kadulla kuultuna!